♥ S H I N E E ♥
Badly
Friday, 25 November 2011 | 12:37 pm | 0 comments


maybe aku kejam , kejam sangat . tapi aku buat ikut hati aku . kalau ikut kepala otak aku memang aku tak kan buat benda jahat macam ni kan . aku cuma nak kamu-II rasa apa yang aku rasa bila patah hati . tapi aku tak sekejam kamu-II tau , aku ada lah sikit perasaan . haha . talpe-II , yang mantan-II aku tu , aku dah nak stop buat benda jahat . stop lah sangat . bhahaha . tapi sumpah dohh , aku tersangat lah sakit hati ni bila dengar kamu-II keluar dengan "bohsiah" lain . sabar je lah . haha , nasib baik superman aku ada . ilysosuperpowerdamnmuch !


<3 i will try to love you , dude <3

Labels:


Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook