♥ S H I N E E ♥
Hair
Saturday, 26 November 2011 | 11:57 pm | 0 comments

hair ? rambut lah . haha . bila aku upload gambar aku dekat fesbuk je orang tanya , "rambut baru ke?" . dah tahu aku punya rambut dah lain , tak paham-II lagi ke yunk ? dekat luar pun sama , lagi-II orang kampung sedara mara . busybody sangat . tapi takpe , terharu gila ramai yang tegur and perasan . hehe . tak lawa mana pun . tapi aku puas hati . hehe . aku rimas dengan rambut yang dulu . susah nak urus . lembut pastu nipis sangat . ni lah ayat-II yang keluar dari comment-II mereka .

  • Wahh , rambut baru ke ?
  • Ehh , cantik lah rambut awak .
  • Rambut macam maggi , nak sikit ?
  • Pendek sangat macam kau lah atak .
  • Your hair so cute beb . (rambut je ? aku tak ?)
  • Kau buat dekat mana ?
  • Berapa duit hah ?
  • Ni mesti pakai duit kerajaan bagi kan ? I tahu lah . (dah tahu nak memekak pulak)
  • Nak pinjam rambut tu .
  • Comel atak comel !
tu je kott yang aku dapat dari comment dieorang , dekat luar lah dekat fesbuk lah . macam-II dieorang cakap . lagi-II adik aku tu . err , nak marah pulak aku buat rambut . aishhh , budak sorang tu . cubit kang ! hehe , akak kidding je .

damn ! miss you so superpower fucking much K !

Labels:


Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook