♥ S H I N E E ♥
Kau , kau dan juga kau !
Monday 28 November 2011 | 11:25 pm | 0 comments

entry aku kali ni , banyak makian dah mencarut . so siapa-II yang akan menghadapi masalah kesihatan dan mental tu , pandai-II lah nak berambus okay ? *sorry terkasar pulak =D

okay-II , kita mula memaki orang ehh . hehehe .

ahaii , ada budak terasa lah siuttt . weyhh bodoh ! aku tak pernah pun mention nama kau dan kau dekat status aku . jangan nak jadi barua lah bangla ! kalau dapat berak kan muka kau memang sedap ! haishhh , nasib baik rumah aku ada tandas , err ! menyesal gila aku kenal kau , sumpah aku mengaku aku bodoh pernah terkena dengan kau . ehh , aku berani main sumpah kau tak kan bahagia dengan "wife" kau tu ! pergi blaa masuk perut mak kau balik lah dohh ! ada awek , jangan nak menggatal dengan betina lain , ada faham ?

tu ayat aku dalam facebook . mencarut . tapi sebelum nya aku post ni dulu .

lain kali asal tak tunjuk gambar kau tengah sedap main je ? sakit mata aku tengok kau berpeluk bagai . okay-II , aku block kau . done ! perempuan kau dekat dalam facebook lain , dekat luar lain . malang betul "wife" kau tu kan . betul tak Eira ? wa dah panas ni derr !


lepas tu , ada yang terasa . mula lah tu nak kutuk-II atak kan ? haha . silakan . kita sama-II kutuk ehh ? atak suka . pahal aku kau dapat , pahala kau aku tak hengen ! puihhh ! weyhh , tolong lah weyhh aku dah penat dengan semua game kau . muakk aku ! semua betina semua bohsiah kau nak try kan ? mula dari bukit pasir sampai ke bakri , sungai abong , batu pahat , parit jawa and also parit apa tu , alaaaa lupa pula . hahhh ! parit raja ! famous kan tempat tu ? bhahaha . famous dengan orang-II hipokrit macam kau tu . dalam sekolah nampak macam ustazah dekat mesir tapi luar , aku macam tak percaya jugak ahh perangai kau serupa ****** . budak yang sekolah teruk-II pun tade perangai macam kau . hebatt ! aku salutt kau lah sial ! ahekk , kisah pulak aku . muka kau boleh tahan lah cantikk , yang jantan tu pun boleh lahh . kaya pun kaya . kaya dengan taikk kucing ! haha . tapi , aku kesian dengan kau lah pempuan , kena game hidup-II dengan laki kesayangan kau yang ala-II setia macam kisah TAJ MAHAL tu , siap-II ? shahjihan dengan momtas ? pergi masuk longkang lah kau dua-II ! kisah pulak aku dengan love story korang . kalau lah tahap kesabaran aku habis kan , act aku ni jenis yang suka bela perempuan kan . haha . aku akan pecah kan pekong kau lah jantan ! senang je . aku ada bukti . apa ada hal ? haha . kau duduk diam-II je okay ? tunggu dan lihat . watlek watpeace ! bhahahha . *kepala aku dah mula masuk setan . bodoh lah kau pempuan . kau ingat pakwe kau tu setia sangat ? dah tak fresh dohh jantan tu . bhahaha . aku tau . kau apa tau ? haha . =P

p/s kepada orang yang menyampaikan tu , atau posmen jalanan kan . gua nasihat kan lu , lu pergi basuh lu punya angrybird bersih-II baru lu boleh jadi batu api okay bro ? selamat maju ke arah mampus !


penat aku kutuk-II korang kan . aku tak mau mention nama sebab nanti kau dan kau pergi mengadu dekat mama and papa korang kan ? haha . atak takut ! atak takut ! hahaha . bodoh ! sekian caci maki dari atak . kbye !

Labels:


Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook