♥ S H I N E E ♥
Bosan , Superbduperb Bosan !
Friday 9 December 2011 | 6:56 pm | 0 comments

weyhh , aku nak berukband aku balik lah . huhuhu ='( bosan gila babun seyhh tade berukband kesayangan aku tu . abah , please lah bayar berukband tu . adik nak on9 lah . dah lah malam ni nak balik batu pahat . perghh , bertambah bosan lah weyhh ! arghhhh ! please please please , abah bayar eah ? tak banyak pun , cuma RM13*.** je . hihihi . kopak bapak aku dohh ! hehehehe = ) adik kan anak kesayangan abah kan kan ? hee ^^ kalau tak bayar juga hari ni , tak mau cabut uban abah lagi . huh ! #gurau.


lagipun memang betul-II bosan dekat rumah . tak buat apa . kerja aku nyanyi , menari terpekik terlolong dalam bilik . hahaha . nak hang pun member tade . semua tinggal kan atak kan ? tape-II . kechix dengan intan masing-II dekat selangor , eka dekat perak . tinggal aku berdua dengan mea . tu pun nasib baik sebab dia tak jadi pergi camping . hihih . minggu depan nak hang berdua . hehehe . kan mea ? 125 mari !

# aku rindu kau gila buncitt !



Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook