♥ S H I N E E ♥
Cemburu
Friday 2 December 2011 | 3:58 pm | 0 comments

cemburu ? sebab apa ? sebab aku cemburu lah ! haha . bukan lah . maksud aku cemburu dengan sebahagian member-II aku sebab dieorang dah ada L . aku apa ada ? haha , it's okay . aku sabar je ni . tahun depan nak ambik dengan kereta sekali . sekarang nak belajar kereta . hahaha , takut dohh ! akak aku pun tak pass lagi . ni kan pulak aku ? bhahaha . aku just kesian kan abah je . nak siap kan rumah , nak belanja abang dengan akak aku kahwin lagi . dah lah tahun depan . gedik dua-II nak kahwin tahun sama . err ~ Nouvo LC aku ni tak dapat lagi . tahun depan lah jawabnya . sabar faizein sabar . hahaha .
dah lah tengah sengkek sekarang ! tak de siapa-II ke nak ajak aku jalan ni ? bosan bagai duduk rumah , tapi kena treat aku lah . heheheh ! lalalalala~

Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook