♥ S H I N E E ♥
Chaca
Monday 19 December 2011 | 7:32 pm | 0 comments

adoiiihaii minah sorang ni . buat terkejut aku je . buat jantung aku jatuh je . haishhhh ! petang tadi , abang aku hantar anak dia ke sini . si chaca tu asyik nak "acu" dia je . aku lah tu . hahaha . #perasan
then , lama juga lah dia kat sini . hujan pulak tu . nak hantar dia balik tade payung #payungdalamkereta . aku pun bangang sangat lalai asyik berfacebook je , mak aku tengah mop lantai , akak aku dua-II dalam bilik , abang aku dekat luar tengah buat kerja dia . then , si chaca tu dah kebosanan tahap gaban agaknya suka-II hati dia je nak keluar , memandangkan pintu tepi terbuka luas . hahah . mak aku lah ni nak mop lantai pergi buka luas-II . lepas 5 ke 10 minit macam tu , baru aku sedar anak sedara aku tu tade dekat dalam rumah . time tu jugak lah tepat-II mama dia text tanya dia dekat mana . aku pun cakap dekat pangkin luar . mama dia jengah dekat tingkap , tapi tengok-II tade . 


then , 1 rumah cari budak kecik tu . dah gelabah . then , mak aku pergi cari dekat belakang rumah , rupa-II nya budak kecik tu tengah main hujan dekat-II dengan reban ayam dekat belakang . dengan pakai kasut aku yang tebal tu . hahaha . ape seyhh budak ni . boleh demam tauk ! basah kuyup kau ye chaca ! lepas tu buat muka tak bersalah , siap boleh gelak lagi kan ? hahah . padan muka kau kena tarik telinga dengan mama kau . hahaha .


moral of the story : jangan lalai menjaga anak . hahaha .

Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook