♥ S H I N E E ♥
Changed
Friday 16 December 2011 | 9:18 pm | 0 comments

ubah ? apa yang diubah ? haha . rumah aku . keadaan dalam rumah aku . lain weyhh . aku pun tak cam mana satu bilik aku mana satu bilik orang lain . aduhh ==" mentang-II christmass ni ada event , tau pulak nak cantik kan rumah . selama ni serabut . tapi sekarang belum siap sepenuhnya . tengah dalam rancangan dekorasi . bhahahah . cat pun warna lain . purple ? err , tak berapa suka . blaa ==" nasib ahh siapa-II yang datang rumah aku buat masa terdekat ni , korang duduk dapur ye ? hahaha . kawasan lain not allow ye . ngehehehe ~
tadi Ijam datang , download game . aduhh , berlambak game kau download . ngeheheh . aku nak jugak ?


# yes ! IU menang music band tadi <3 aww aww <3



Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook