♥ S H I N E E ♥
- - - Crazy C' - - -
Tuesday 27 December 2011 | 5:47 pm | 0 comments
Pinger - świetni ludzie


crazy cousin lah . hahaha , semalam aku bersama sama cousin-II terhebat aku pergi rumah kak siti . ada makan-II , dia baru pindah dekat maktab PDRM bakri tu . best weyhh masuk sana . rumah semua tade gate . hahaha . guess what ? sebab semua kat situ polis . hahaha . best-II ! luas pulak tu . yang ikut sama , atuk , mak long , pak long , mak ngah , kak ila , chaca , mak itam , ben , ain , akmal , akram , asyraf , azim , and adik-II sedara yang lain . malas kott nak mention . huhu . takpe , yang penting happy . hahaha . apa lagi , kami orang bandar plus kampung memang jakun . hahaha , snap lah weyh ! hahaha . nah-II bukti . aku plessing mountain bike abg zam . ahakzz ! thanks bang polis . wee ~















kerja gila kan kami buat ? hahaha , biasa lah . dapat keluar macam ni tak selalu . esoknya cousin-II dah kena balik KL and melaka . tinggal je aku ni hah dekat muar . huhuhu ='(
stop drama hindi ! then , lepas tu , kami just bersama sama mak itam pergi wetex then tanjung . hehehe . ni yang best ni . aku ni semua nak story kan . hahaha , suka hati ahh ! pergi wetex nak cari barang sekolah ben and akmal . haha , nak sekolah korang kan ? ngehehe . part terhebat , dating le apa lagi . hahaha , suka suka suka ! itew jumpa budak buncitt itew . hahah , round 1 wetex . tade apa pun yang menarik . huhu , tapi aku rasa macam merayau dekat taman bunga weyhh masa tu . ngehehehe . i love you biyy . then bla bla bla . aku malas nak story , panjang sangat . hehe , but it's our 2nd dated kan ngexx ? hahaha , tu pun aku nak cerita . muehehehe =="

tanjung time ! hahaha , actually tade apa yang menarik . penuh dengan orang . mat fixie , mat BD and minah-II DSLR . errkk ==" lepak situ dari pukul 5 sampai maghrib kott . huhuhu , best , angin kuat . biasa lah tu , banjir kan ? hahaha . bla bla bla - - - - - aku malas nak cerita , aku bagi gambar aje , si ben yang suka berangan . hahaha .







dengan ini , aku nak menamat kan cerita dongeng sengal ni . hahahah . mengarut =="
actually , hari semalam merupakan hari paling bahagia yang pernah aku ada selama aku hidup ni . i love you so much muhammad izzuan . also my cousins , buat aku gelak macam orang gila dekat tanjung tu . hahaha , i love you all <3



Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook