♥ S H I N E E ♥
Crush ^_^
Wednesday 14 December 2011 | 9:54 pm | 0 comments

hey boy ! I MISS YOU , I NEED YOU , and very important is I LOVE YOU . forever my prince ! saya nak nyanyi untuk awak biyy . tapi dekat blog ni je lah . kalau live segan pulak ==" almaklum lah , suara saya tak sesedap dan seromantik awak biyy . hehehe . dengar ye <3 special just for you .


#belajar tak masuk-II .


hehehe , saya try nyanyi lagu ni . rakam sekali . tapi segan nak tunjuk . nanti-II lah . hehehe . yang penting I LOVE YOU SOSUPERPOWERDAMNMUCH !

#Muhammad Izzuan <3





Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook