♥ S H I N E E ♥
Happy Birthday and Sorry
Thursday 1 December 2011 | 12:04 am | 0 comments

awak , awak nak dengar saya nyanyi untuk awak kan ? saya dah janji nak nyanyi special untuk awak tepat pukul 12.00 malam ni sempena birthday awak yang ke-16 kan ? tapi sorry awak , hajat awak dan saya tak terwujud . semalam 29.11.2011 , rasmi kita putus kan ? saya tinggal kan awak , sorry awak . bukan saya sengaja , tapi banyak hal yang buat saya ambil tindakan macam tu . saya tahu awak kecewa sangat-II . awak macam nak tak nak lepas kan saya kan ? tapi awak try ikhlas lepas kan saya . thanks awak . saya harap awak boleh dapat girlfriend yang lagi better dari saya yang teruk , sosial , perangai macam syaitan , nakal , hodoh , pentingkan diri , manja , tak reti bersyukur , boros , tamak , cemburu dan ego kuat . tapi selama kita couple sejak 18.07.2011 , awak tetap anggap saya special dalam hati awak kan ? sorry buat awak macam tu . saya minta maaf sangat-II . hope awak dapat lupa kan saya sepenuh hati awak .


hari ni tepat pukul 12 malam , aku dengan hati yang . . . . . . . ='(
terima lah bie . . . . . 


happy always to my prince ,
happy long age to sweetheart ,
happy lovely to my boyfie ,
happy birthday to FADLI .

lagu birthday tu aku reka sendiri , sejak kita couple , saya try cari lirik yang konon nya romantik sikit bagi awak cair , tapi just stupiddamnlyrics yang saya dapat . *sorrysimplesangattu . aku dah tak tahu dah nak wish kau melalui apa . so , aku ambil keputusan aku tulis entry ni . hope kau jengah-II blog saya ni . awak tak bagi saya wish awak kan ? wehh , suka hati saya lah nak wish ke tidak . hak saya . nak dengar tak nak dengar , lantak awak lah . apa saya peduli ? err . kau tak tahu kan , aku menangis gila bagai bila mintak putus dengan kau ? sampai sekarang , taip entry ni pun aku buat dengan hati yang sakit . kau tak pernah tahu bie !


doa dan harapan saya untuk awak , insan yang pernah saya sayang :

  • happy with your own
  • get what you want
  • get well soon
  • don't be sad when you tired
  • be sleep early after work
  • don't play with rain
  • take a medicine if you feel unhealth
  • lastly , don't die before i die
  • believe me , i'm still miss you
dengan lafaz bismillahirahmanirahim aku lepas kan kau #Fadli



Labels:


Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook