♥ S H I N E E ♥
I love you forever
Wednesday 14 December 2011 | 2:33 pm | 0 comments

whoahhhh ! i love you lah ! siapa ? abah aku lah . hehehe . my superbman in this world . selalu ada buat aku . selalu ada bila aku susah . ehh , tanggungjawab seorang ayah , suami dan ketua keluarga kan memang macam tu . hehe . lagi-II nak melayan karenah anak beliau yang paling nakal , gedik dan degil ni kan . hehe . dan yang paling penting , adik anak kesayangan abah . hahahaha . anak last . <3 hehe . taktik aku bila tak dapat benda yang aku nak , contoh semalam aku tak bercakap dengan siapa-II dalam rumah , muka pun macam mati laki mak aku cakap sebab berukband aku tak bayar . esok nya , abah terpaksa bayar untuk anak dara nya ni . hahaha . sorry abah , memaksa . hihihi ==" 


love you EN. ZANAL @ ZAINAL .

#sayangi lah bapa anda sementara mereka masih ada <3



Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook