♥ S H I N E E ♥
A little too not over you
Thursday 15 December 2011 | 4:42 pm | 0 comments
a little too not over you - david archuleta

rindu kau ! sumpah rindu gila ! ehmm , nak buat macam mana , kau jauh . aku boleh sabar sampai 25hb ni . kau tak datang biyy , siap ! hahaha . gurau <3
ayat jiwang dari lagu blog aku ni . tak tahu lah kenapa aku suka sangat dengan bait-II dalam lagu ni . nasib lah penyanyi nya comel . huahua . jangan marah yea = )
paling menyentuh hati aku , dan kepala otak aku banyak kali memikirkan ni hah baca , nyanyi sekali pun takpe . pernah sekali aku dengar hayati lagu ni balik , meleleh ahh apa lagi kan . perempuan , wajar =)


Maybe I regret everything I said , No way to take it all back, yeah ! Now I'm on my own, how I let you go, I'll never understand , I'll never understand!
 mungkin tade kena mengena dengan hidup aku sekarang . sekarang je lah . dulu aku buat , tade pun rasa menyesal sekarang . sebab aku ikhlas kan yang dulu-II . sekarang dah tinggal kenangan , aku tak pernah menyesal . kalau yang sekarang . hey muhammad izzuan ! kau dengar ye , jangan pernah kau tinggal kan aku . sebab kau akan menyesal sama dengan lagu ni tauk ! understand ? hehehe . gurauan , tapi sumpah aku tak nak hilang kau . faham tak ? take care .

#how cute you are . i'm your fanatics fans <3

Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook