♥ S H I N E E ♥
Meowww = )
Thursday 15 December 2011 | 11:10 pm | 0 comments

i miss all my kitties . also my superman . huhuhu . aku rindu semua kucing-II aku . entah mana semua pergi . khabar nya macam mana . aku rindu gendut , pimun , kokok , abugit , casper , nani , craken dan banyak lagi ahh . aku paling sayang craken . asal nama macam tu ? hahaha . suka ahh ! ingat tak cerita Pirates of The Carribean . yang sotong kurita besar tu . hehe , sebab mulut dia berbau , bacinn ! bau dia melekat bila tidur dengan aku . dia suka tidur tempat panas . lagi-II time aku tengah main lappy , dia suka sandar kan badan dia belakang lappy . ngeheheh , comel bukan ? hahaha . kadang-II suka hati dia je naik atas lappy aku . haha , dah lah debab . macam tuan dia ni . hahahahaha ! tapi sekarang tinggal kenangan . heheh . mak aku buang semua kucing-II , tapi sebelum tu ada juga yang mati . tragis gila mati . i miss you craken !

yang ni nani . ibu segala kucing-II yang aku bela . hehe .
#dah kena buang ='(

nota-takmasal : siapa-II yang ada kucing ciri-II berikut sila inform . aku nak !
  • jantan
  • ekor pendek
  • buncit
  • bulu warna coklat putih
  • mata hazel
  • manja
  • aktif
  • tak takut air ( special )


Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook