♥ S H I N E E ♥
Merry Christmas
Saturday 24 December 2011 | 6:54 pm | 0 comments

hohoho , atuk santa nak datang ke ? ngehehe . esok kan krismas . sempena dengan perayaan esok , aku nak wish merry christmas to all malaysian that celebrate this festive . ehh , tak salah kan nak wish aje ? bukan nya aku pergi sembahyang dekat gereja pun . kita kan 1 Malaysia . betul tak betul tak ?
bukan apa , aku nak update ni sebab esok akak aku nak bertunang . so , malam ni kena rewang . rewang ? aduhh , penat woo . tapi takpe , aku nak curi tulang boleh ? ehh , suka hati aku lah . kau yang nak tunang , kau lah buat kerja ! hahaha , aku nak tengok tv malam ni mesti banyak cerita pasal X-MAS . hahaha . kidding je lah . nanti aku kupas bawang ye ? muehehe . rumah aku macam dah betul-II nak sambut X-MAS weyhh . hahaha . dengan langsir baru , ruang rumah baru . segala-II nya lah parents aku tukar . hahaha . so , rumah aku lebih luas . best main lari-II . hahah <3

bear, christmas, photography, teddy bear - inspiring picture on Favim.com

btw , i wish my lovely muchux uncitt can attend tommorow . i hope so . i miss you boy .


Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook