♥ S H I N E E ♥
Mimpi =="
Tuesday 13 December 2011 | 11:51 am | 0 comments

apa seyh aku mimpi kau . aku mimpi pegang tangan kau . dekat sekolah pulak tu . tapi selama ni aku tak pernah rapat dengan kau . tak pernah rasa aku suka kau . tapi tiba-II aku dapat mimpi aku "mesra" dengan kau . aduhhh ! amittt-II deyhh ! tak ingin weyhh nak berlaki kan kau . perangai kau , goshhhhh ! so terrible . lagi satu , kau berkawan baik dengan x-bf aku weyhh . x-bf yang macam puaka and double triple puaka ! errr ==" bengang gila seyhh aku ! lepas tu , kita pergi bangunan sekolah yang paling atas , tingkat 4 kott . kau ajak aku , pimpin tangan aku . lepas tu tetiba kau kiss aku dekat dahi , then kau tolak aku dari tingkat 4 tu jatuh ke bawah . babun ! apa seyhh kau ? apa masalah lah entah ! pang kang ! hahahahaha , impossible weyhh mimpi aku ni . ngexx ! aku tade kena mengena dengan hidup kau lah bro = ) lagipun kau tu rapat dengan musuh tegar aku kan kan ? ngehehehe , aku tau lah bro . takpe-II . lepas mimpi kau bunuh aku tu , aku terus terjaga . apapuncannot .


nota kukucantik : ada tak siapa-II yang boleh tafsirkan mimpi ngarut aku ni ? please ? aku nak tau sangat-II .

Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook