♥ S H I N E E ♥
Sudah jawab . *_*
Monday 12 December 2011 | 11:59 pm | 1 comments


hello hello ! actually aku malas nak update blog ni semenjak aku dah berpunya . muehehehe . stop merepek lah ! aku nak straight to the point lah kan . nanti melalut . hihi . kay , ni first time aku kena tag dengan awek cun ni Rina Khay . so , aku nak meneruskan misi ini . haha . let's start !




> You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their journal. > Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer. >You have to choose 11 people to tag and link them on the post. >Go to their page and tell them you have tagged him/her. >No tag back. >No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people






#pernah tak korank rasa yang korank nih comel / cute ?
> pernah rasanya , manusia kan ? biasa lah .


#ada bantal busuk tak ? kalau ade, agaknya sejak bila ?
> tak ada lah .


#pernah tak korank eye to eye dengan someone ? ape korank rasa lepas tuh ? ^^
> pernah . rasa nak masuk dalam mata dia . hehe .


#kalau cikgu ajar kat depan, korank buat ape kat belakang ?
> conteng meja , conteng buku teks , tendang-II kerusi orang depan .


#apa pendapat korank tentang Cinta Monyet ??
> perangai yang bercinta tu macam monyet .


#pernah mimpikan selebriti tak ? siapakah ?
> pernah lah . mimpi dating dengan Jang Wooyoung . muehehehe .



#kalau tengah bengang gila korank buad ape ?
> makan coklat banyak-II . tumbuk bantal peluk laju-II .

#korank suka masa korank umur berapa n? kenapakah ?
> masa umur 13 , baru masuk sekolah menengah . sebab dapat rasa pengalaman baru dekat sekolah baru .

#antara Mickey Mouse, Doraemon, Pooh, Spongebob, Domo, Angrybird : mana korank rasa paling comel ?
> aku suka doraemon , sebab muka dia besar badan kecil tapi bulat . hehe .

#saya paling sayang kat.......
> mak dan abah aku lah .

# kenapa korank jawab soklan nie ? ( nie paling merepek )
> sebab jari tengah gatal nak menaip . muehehehe .

aduhhh ! penat aku menjawab soalan dia ni . haha . sekarang , jawab pulak soalan merapu aku ni . hehehe .

  1. seumur hidup korang , berapa banyak kali korang tukar simcard ?
  2. korang guna panggilan apa untuk boyfie korang ?
  3. pernah masak tak ? masak apa ?
  4. seumur hidup korang , pernah makan benda pelik tak ? apebenda nya ?
  5. apa jenama coklat yang korang suka ?
  6. korang ada bilik sendiri atau kongsi-II ?
  7. kreadit RM10 boleh tahan berapa lama ?
  8. dalam phone korang ada lagu korea tak ?
  9. ada tak impian nak jadi selebriti ? nak jadi macam siapa ?
  10. pernah tumpah kan air depan seseorang yang penting tak ? apa korang rasa bila dah tertumpah ?
  11. kenapa korang suka berblogging ?

saya nak : Eyka , Ben , Cik Ash , Ayu , Nana , Ain , Ayda jawab soalan-II saya ye . hihi . pilihan follower secara rambang . heheh . sorry kalau tak suka ditag okay .

sekian , terima kasih .





Older Post | Newer Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook