♥ S H I N E E ♥
Saturday :')
Saturday 14 January 2012 | 2:12 pm | 0 comments
Candy Shop | Flickr – Compartilhamento de fotos!

wehee , sabtu kan ? suka pulak aku . haha , moto baru keluar hari ni . kejap lagi nak pergi ambil . ngehehe :')
tadi pergi sekolah , awal lah kott aku bangun . kena hantar akak aku yang farah tu dekat bustop . nak pergi KL beli barang hantaran kejadah nya lagi entah . haishh , then terus pergi sekolah . kelas mula 8.30 , aku datang 7.45 . haha , excited tak aku ? takut aku sorang-II , terus aku mengarah ke rumah Mira . ambil dia kat rumah . hehe , terus pergi sekolah . tunggu punya tunggu , cikgu datang , ustaz Saiful . act , kelas Tasawwur Islam . hehe , best :') so , SPM aku ambil 10 Subjek bhaii , hahah sanggup ke aku ? akak aku boleh  dapat 10A+ takkan aku tak boleh kott . chaiyyokkk ! lepas habis kelas , awal lagi tuhh 10.45 , lepak kejap dekat warung Nieza . ramai ahh , dengan bieha , nasha , atiem dengan nadz . time tengah sarap , dapat text . bukan aku sorang , semua budak tasawwur tadi dapat . text bunyi begini :-
Selamat belajar Tasawwur Islam . Minggu depan hari sabtu , 8.30 pagi , 21 Januari . TQ - Ustaz Saiful
lincah seyhh ustaz ni . haha , belum sampai rumah dia dah hantar text . haha , tenkiu ustaz :') done story tengah hari ni :D sambung text biyy buncitt :')

Older Post
Hello!


Hello and welcome to my super blog. Don't rip anything or copy anything here without permission. Please be nice here, i will do so. Wanna know me more? Check out my Page.


Navigations

About Heart Entries

Credits


Template+Header by SarahNizam
Background+Cursor by Nabiyha
Photos by We♥It



Contact Him:First Blog | Second Blog | Facebook